Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:05, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Bóg mi to nieznany, ale niegroźny. Zabieram się zatem do poszukiwania pierwszych przejawów zła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Andreas
Nowy Gracz
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:05, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Podążając dalej za nimi, zamykam pochód z Krasnoludem. Chwytam każde słowo gnoma. Rejestruje każdy szczegół otoczenia..może rzeczywiście będzie to dobry pomysł na epos z moim udziałem? Wyprawy z nimi jak na razie przynoszą same korzyści.. obiady i napitki. Alkoholu mało, ale jak tylko..hmm...
-Krasnoludzie!!-szepce pełen podniecenia-Toż tu Twoi ziomkowie spoczywają! Najwięksi koneserzy trunków jakich świat widział! Tyle lat w tych idealnych warunkach sprawiło, że być może będziemy mieli możliwość spróbować najlepszego brandy na świecie!
-Dalej Panie baronie!-zwracam się do inicjatora wyprawy- czas oczyścić to miejsce z plugastwa!- przyspieszam nieco kroku i dołączał do Elfa nasłuchując i obserwując otoczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JerneJ
Nowy Gracz
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:12, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dla elfiego wojownika zasada jest jedna doskonalić się w sztuce mordu. Zawsze przygotowany łuk i strzały, a gdy zdążę wyczuć zagrożenie rzucam na siebie zbroje maga +4 do kp i szykuje się do starcia.
Podążam cichym krokiem za kompanami.
(przypominam że elf jeśli przechodzi w odległości do 1,5m od ukrytych drzwi ma prawo do testu przeszukiwania tak jakby ich aktywnie szukał)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Midgar
Bóg
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Niebios
|
Wysłany: Sob 21:36, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ruszacie dalej dziarsko przez dziedziniec za świątynią. Macie 3 możliwe drogi. Prosto w stronę płaskich budowli, które wyglądają jak budynki mieszkalne. W lewo w stronę zabudowań które swoim kształtem sugerują, że mieszkali tam magowie. Dziwnie pokręcone wieże, magiczna ornamentyka. W prawo w stronę budynków zbrojowni, garnizonu oraz kuźni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:18, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ciężki wybór, gdy nie wiadomo co czai się za drzwiami. Najmniej jednak boję się zmierzyć z czymś, co o swej potędze stanowi siłą, z jaką macha żelastwem. Wybieram drogę w prawo, do kuźni/zbrojowni/garnizonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andreas
Nowy Gracz
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 11:21, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
-Być może udręczone dusze żyją w tych ruinach-mówię do kompanów- tylko złodzieje i mordercy wchodzą do czyjejś zagrody bez powiadomienia jej mieszkańców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Midgar
Bóg
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Niebios
|
Wysłany: Nie 12:28, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Proszę Was teraz o ustalenie formacji w jakiej się poruszacie oraz ogólnej taktyki jaką przyjmujecie do walki ze stworami, które nie będą stwarzać dla Was dużego wyzwania.
Ważne walki będę przedstawiał inaczej. Będą odpowiednio akcentowane i rozgrywane dłużej. Będziemy brać pod uwagę teren itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andreas
Nowy Gracz
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 13:13, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hmm... Trzymam się wewnątrz grupy i gram muzykę tak by wspomóc kolegów. Jeśli zaś, walczymy z przeważającym wrogiem próbuję wiązać w walce słabszych przeciwników, by nie mogli przeszkodzić naszemu healerowi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 13:16, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Paladyni z przodu. Ciągle uważni i ostrożni. Nieustannie wykrywający zło, by nie zostać zaskoczonymi. Evendur trzyma się w promieniu 3-6m obok mnie lub za mną jeśli nie da się iść szerzej. Jeśli wróg jest odporny na cięte, mam młot bojowy, jeśli widzę go z daleka najpierw strzelam z kuszy.
Czarów używam rozsądnie, jeśli istnieje konieczność rzucam co tylko może pomóc, pamiętając o okrzykach i mowach bitewnych z RPS przede wszystkim. Jeśli jestem mocno ranny odpoczywam aż do rozsądnego pułapu zdrowia (70+ %) i wtedy idę dalej. Jeśli odpoczynek jest niebezpieczny wracam do miejsca, gdzie bezpiecznie np. do obozu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Midgar
Bóg
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Niebios
|
Wysłany: Nie 13:36, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Garret zamyka pochód. W walce korzysta z buzdygana atakując z Andreasem słabsze istoty, jeżeli wróg jest silniejszy albo w większej grupie używa swoich wynalazków do ogłuszenia i zadanie obrażeń od kwasu.
Czekam jeszcze na Mistycznego łucznika i Kapłana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JerneJ
Nowy Gracz
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:06, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest to w jakiś sposób możliwe oraz uważam za bezpieczne ukrywam się gdzie się da i podążam w odległości do 5m za towarzyszami tak by ich ubezpieczać, zachowuje przy tym maksymalny stan skupienia mam nadzieje że elfie zmysły mnie nie zawiodą. W drugiej opcji jeżeli pierwsza jest z byt ryzykowana razem z Garretem znajduje się na tyłach. Tak jak wcześniej pisałem jeśli wyczuję że to ten odpowiedni moment rzucam Zbroje maga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suladan
Nowy Gracz
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Nie 18:05, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Idę w centrum niedaleko Andreasa z przygotowaną tarczą i buzdyganem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Midgar
Bóg
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Niebios
|
Wysłany: Śro 21:53, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Powoli przedzieracie się przez stare zabudowania. Nagle słyszycie coraz głośniejsze szuranie. Z budynku przed którym stoicie zaczynają się wylewać hordy zombie i ghouli. Stajecie w szyku i rozpoczynacie krwawy bój. Przeciwnik nie jest dla Was wyzwaniem jednak niepoliczalna ilość tych stworzeń w pewnym momencie zaczyna Was przytłaczać. Po półgodzinnej rzezi w końcu szeregi nieumarłych zaczynają się przerzedzać jednak to nie zwiastuje nic dobrego. Nagle olbrzymi wstrząs przewraca Was na ziemię. Z nieumarłych prawie nikt się nie ostał. Po chwili drugi wstrząs mrozi Wam krew w żyłach, a ściana budynku przed którym staliście pada pod naporem olbrzymiej istoty. Około 4 metrowy stwór - wyrośnięte zombie rusza do ataku.
Rzucajcie na inicjatywę. I przy okazji napiszcie co robicie w swoje kolejce. Trochę to przyśpieszy. Ustaliłem, że zombie działa ostatni.
Ciekawy jestem ile zajmie nam ta walka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andreas
Nowy Gracz
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 0:47, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
( rzut: Numer ID rzutu: 56935; z [link widoczny dla zalogowanych] wynik 11 +1=12)
Widząc strach jaki zasiała istota w sercach moich współtowarzyszy zaczynam grać pieśń o bohaterach minionych wieków. Z mojej piszczałki wydobywają się wprost nieprawdopodobne tony.
Gram: http://www.youtube.com/watch?v=y4xiJrAYKPM&hd=1
======================
Notka o zasadach:
Inspirowanie odwagi (zn): Bard posiadający co najmniej 3 rangi w umiejętności Występy może
wykorzystać muzykę lub poezję do zainspirowania odwagi w sercach sprzymierzeńców (i swoim
także), chroniąc ich przed działaniem strachu i zwiększając ich zdolności bojowe. Przyjaciel, na
którego ta moc ma zadziałać, musi jednak słyszeć śpiew. Efekt utrzymuje się, dopóki brzmi pieśń
barda oraz przez 5 rund po tym, jak ucichnie. Postać, na którąwpływa inspirowanie odwagi, otrzymuje
premięz morale +1 do rzutów obronnych na zauroczenia i efekty strachu oraz premięz morale +1 do
ataków i obrażeń powodowanych przez broń. Na 8. poziomie oraz na każde sześć kolejnych
wspomniana premia rośnie o 1 (+2 na 8., +3 na 14. i +4 na 20. poziomie). Inspirowanie odwagi to
zdolnośćwpływająca na umysł.
Ja mam lvl 10, więc +2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andreas dnia Czw 0:49, 09 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 1:07, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Razem z Evendurem ostrożnie (zgodnie z nauką Helma, sprowadzającą się w skrócie do - co nagle, to po diable) staramy się wyłapać słabe punkty wynaturzenia i je zniszczyć. Gdy wpadniemy na jakiś pomysł staramy się go zrealizować, jeśli nie wpadniemy to siekać póki się rusza.
Sił nam nigdy nie braknie, gdyż paladyn nie może się zmęczyć walcząc w słusznej sprawie.
Jeśli mam czas otwieram walkę z kuszy choć jednym strzałem, potem dopiero walczę kontaktowo.
Rzucam ugodzenie zła i odganiam nieumarłego. Wydaje z siebie inspirujący okrzyk "giń w imię Helma!", oraz inspiruję odwagę, przysięgam też pokonać tego przeciwnika, w sytuacji krytycznej korzystam z mocy ostatni bastion.
Ogólnie jeśli nie chce Ci się sprawdzać zasad (jest za późno żebym je teraz sprawdzał ), inspirujący okrzyk to jednoturowa premia do ataku wielkosci +1, inspirowanie odwagi to pasywna umiejetnosc na 10 rund kiedy mowie i pobudzam do walki dajac premie po +1 do trafienia i obrazen i +2 do RO dla mnie i sojuszników wp obliżu), przysiega gniewu daje tylko mi prywatnie premie do ataku na konkretnego pajaca, w wysokosci +2 do ataku i obrazen, dopoki nie zmienie celu, lub poki nie zginie moj cel, ostatni bastion daje 2k10 pw tymczasowych dla sojuszników.
No i mam niezłomną wolę, czyli jeśli uda mi się RO na czar lub przed efektami magicznymi na Wolę i Wytr, ktory normalnie oslabilby obrazenia, tutaj sa calkiem negowane. Czyli jesli uda sie RO, nie dostaje wcale obrazen.
Inicjatywa moja 12, Evendur 18
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malark dnia Czw 8:17, 09 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|