Autor |
Wiadomość |
Dorstrend |
Wysłany: Pon 20:16, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Krępy, umięśniony krasnolud z irokezem i rudą brodą wchodzi dziarsko przez bramę. Jakieś 20 metrów za nią staje i gdy tylko ktoś przechodzi obok wyciąga mocarną rękę tak, by przechodzień nadział się na nią. Gdy tak się stania, patrzy na delikwenta i mówi głośno: "Karczma, piwo" |
|
 |
Midgar |
Wysłany: Nie 16:53, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
Zamek Weir podlega mojemu mistrzowaniu.
Zamek Weir populacja 528 (ludzie 96%, elfy 2%, krasnoludy 1%):
Forteca zbudowana jest na głównym trakcie handlowym prowadzącym do Południowej Marchii. Każdy podróżujący musi przez nią przejść. Na zamku stajonuje oddział Szmaragdowych Ostrzy w liczbie pięciuset żołnierzy. Garnizonem dowodzi człowiek: Randal Evenwood. Jest to grupa najlepszych żołnierzy zebranych z całego królestwa. Znajduje się tu także kaplica Beliala (8 kapłanów) i enklawa Purpurowych Magów(12 czarodziejów).
Można tutaj odpocząc po cieżkiej podróży w gospodzie "Pod Zieloną Tyczką" Zaopatrzyć się u kupca Mebastiana,a także zakupić bądz naprawić broń i zbroje w kuźni.
Ukształtowanie terenu:
Jest to nizinny teren, który porastają (bardzo rzadko) różnego rodzaju krzewy i drzewa. W dużych odstępach znajdują się tu także olbrzymie wolnostojące głazy, których wielkość sięga nawet do pięciu metrów. Czasami zdarzają się niewielkie wzniesienia i niewielkie jaskinie.
Ważne miejsca: |
|
 |
Belial |
Wysłany: Śro 18:59, 15 Mar 2006 Temat postu: Weir |
|
Weir to zamek, pilnujący szlaku do Południowej Marchii. Przez tą lokację musisz się przedostać, aby dojść do tej prowincji. |
|
 |