Autor Wiadomość
Dorstrend
PostWysłany: Pon 20:16, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Krępy, umięśniony krasnolud z irokezem i rudą brodą wchodzi dziarsko przez bramę. Jakieś 20 metrów za nią staje i gdy tylko ktoś przechodzi obok wyciąga mocarną rękę tak, by przechodzień nadział się na nią. Gdy tak się stania, patrzy na delikwenta i mówi głośno: "Karczma, piwo"
Midgar
PostWysłany: Nie 16:53, 19 Mar 2006    Temat postu:

Zamek Weir podlega mojemu mistrzowaniu.

Zamek Weir populacja 528 (ludzie 96%, elfy 2%, krasnoludy 1%):

Forteca zbudowana jest na głównym trakcie handlowym prowadzącym do Południowej Marchii. Każdy podróżujący musi przez nią przejść. Na zamku stajonuje oddział Szmaragdowych Ostrzy w liczbie pięciuset żołnierzy. Garnizonem dowodzi człowiek: Randal Evenwood. Jest to grupa najlepszych żołnierzy zebranych z całego królestwa. Znajduje się tu także kaplica Beliala (8 kapłanów) i enklawa Purpurowych Magów(12 czarodziejów).
Można tutaj odpocząc po cieżkiej podróży w gospodzie "Pod Zieloną Tyczką" Zaopatrzyć się u kupca Mebastiana,a także zakupić bądz naprawić broń i zbroje w kuźni.

Ukształtowanie terenu:
Jest to nizinny teren, który porastają (bardzo rzadko) różnego rodzaju krzewy i drzewa. W dużych odstępach znajdują się tu także olbrzymie wolnostojące głazy, których wielkość sięga nawet do pięciu metrów. Czasami zdarzają się niewielkie wzniesienia i niewielkie jaskinie.


Ważne miejsca:
Belial
PostWysłany: Śro 18:59, 15 Mar 2006    Temat postu: Weir

Weir to zamek, pilnujący szlaku do Południowej Marchii. Przez tą lokację musisz się przedostać, aby dojść do tej prowincji.

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group