Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rydaur Strona Główna
->
Prośby/Zażalenia/Usprawnienia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sesje Forgotten Realms
----------------
Postaci BG
Postaci NPC
Archiwalne Karty Postaci
Trwająca Sesja
Informacje Dodatkowe
MMOFLS Rhydaur Online
----------------
Regulamin
Pomoc
Londrakar
----------------
Centreville
Prezentacja Postaci i ich dzienniki
Panteon
Sprawy Techniczne
----------------
Reklama dla for o fantastycznej tematyce
Prośby/Zażalenia/Usprawnienia
OFFtopici dla was
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ojciec Lasu
Wysłany: Czw 15:00, 20 Kwi 2006
Temat postu:
Dokładnie! Chodź liste czarów można zrobić, tyle, że gracz niekoniecznie musi się jej sztywno trzymać. Tak zrobiłem w swoim martwym systemie - druid SAM decydował jak wykorzystać swoją władze nad naturą. Im potęrzniejsze bło zaklęcie tym więcej PM kosztowało ;p
Władca Nocy
Wysłany: Śro 15:56, 19 Kwi 2006
Temat postu:
Hehe - to akurat największy bubel wszystkich gier RPG - listy czarów... To wg. mnie całkowity bezsens... dlaczego? Bo ograniczają zdolności czarowników - np. nigdy nie ma ujętego czaru który zmini kolor Twojego kota na żółty (lol), ale każdy początkujący mag jest do tego zdolny! Dlatego robić będziemy tak: czarodzieje wymyślają sami czary którymi się posługują - dają opis czaru MI (bo od czego jestem bogiem magii?) i info o jakim kręgu myślą dla tego czaru, ja ewentualnie zmieniam delikatnie jego właściwości (nie zawsze udaj sie stworzyć to co chcemy) lub odrzucam projekt jako czar dla danego kręgu, a magowi badania nad nim po prostu sie nie udają
W przyszłości będe potrzebował pewnie jakichś pomocników do tego zadania, ale nie wybiegajmy jeszcze tka mocno w przyszłość...
Oczywiście zrobie pewną listę czarów, których nauczano magów w szkole i w akademii (studia)
Eldakhar
Wysłany: Wto 23:04, 18 Kwi 2006
Temat postu:
Wiesz ja proponuje aby ktoś przygotował liste czarów jakie obowiązuja w naszym swiecie i poziomow tych czarow ja sie tym moge zajac ale zastrzegam ze bedzie to w wiekszosci zerzniete z II edycji dnd oczywiscie cos bym wymyslil no ale ciezko jest uniknac powtorzen
Malark
Wysłany: Czw 23:45, 23 Mar 2006
Temat postu:
Mam forum od razu z kostkami i wrzucę to na forum obiecuję, tylko dejcie mi pany możliwość opanowania tego diabelskiego pomiotu jakim jest PHP-NUKE
Władca Nocy
Wysłany: Pon 16:48, 20 Mar 2006
Temat postu:
Oparcie o zasady D&D jest tylko teoretyczne
A jak coś to istnieje internetowa kostnica... (fajna sprawa...)
Midgar
Wysłany: Pon 15:38, 20 Mar 2006
Temat postu:
Ja jednak jestem za normalnymi zasadami DnD. Tak jak ktoś napisał w którymś temacie, że najlepiej by było gdyby Belial podal ilosc punktów które można by rozdzielic pomiędzy staty.
Wszystkie testy wykonuje w domciu przed pecetem MG, więc nikt np. nie wie ile mu jeszze PW zostało. Bo tak szczerze mówiąc to po co komu symulacja świata fantasy w oparciu o zasady DnD jak tych zasad się nie stosuje?? Nie rozumiem
Władca Nocy
Wysłany: Nie 15:00, 19 Mar 2006
Temat postu:
Hehe... hmm... jednak jeśli przyjmujemy zasady Morrowinda to trzeba by je dokładnie znać, a dodatkowo WSZYSTKO musiało by sie na nich opierać... Poza tym takie mieszanie za bardzo z zasadami to już może być pewna przesada...
Malark
Wysłany: Nie 14:55, 19 Mar 2006
Temat postu:
Już prostuję Grim. Chodziło mi o to, że chciałbym symulować świat fantasy. Zasady DnD są tu jak najbardziej na miejscu, jednak mało realistyczne reguły takie jak (teraz pewnie większość będzie kląć na te zmiany co nie miara
) Punkty Wytrzymałości sprowadzamy do minimum. Najlepiej jeśli MG będą sobie po prostu wyobrażać BG, czyli jak dostanie toporem to kostka mogłaby decydować co najwyżej czy cios go przetnie czy nie
, a nie ile mu daje obrażeń. Ewentualnie proponuję wporwadzić przedziały np. od 100-90% PW postać jest w pełni sprawna, od 89-70% postać jest spowolniona, zmniejszają się jej atrybuty o 2 każdy prócz mentalnych (INT MD), 69-50% postać traci którąś kończynę, nie może rzucać czarów (nie może się skoncetrować), 49-15% postać może się tylko czołgać, lecz otrzymuje za to rany, 14-0% postać wykrwawia się. To oczywiście tylko przykład. Chodzi mi głównie o to żeby postać z 1 PW była wstanie przebiec pełny dystans (tyle ile może przbiec na turę), wykonać atak i jeszcze w dodatku krytyk
Co do magii i w ogóle umiejętności jakichkolwiek, to proponuję takie rozwiązanie, jak w Morrowindzie, czyli postać jest w stanie się dowolnej rzeczy nauczyć, lecz określone rasy i klasy mają do tego predyspozycje. Można również kupować wiedzę - po prostu idę do szkoły i mnie uczą. Oczywiście tu trzebaby wprowadzić pene ograniczenia, np. wszyscy oprócz barbarzyńcy są w stanie nauczyć się czarowania.
Kwestię tą pozostawiam tobie Grimie, mianuję cię tym samym Magiem Naczelnym
Władca Nocy
Wysłany: Nie 10:28, 19 Mar 2006
Temat postu: Magia
Hmm... ten hmm... "symulator" życia w świecie fantasy, jak zaznaczył mi Belial ma być oparty na D&D, lecz nie ma to być gra na jego zasadach. Po pierwsze nie będzie tutaj różnego rodzaju statystyk, jak siła, zręczność, itp. Nie ma być żadnych kostek i praktycznie brak mechaniki. Czyli krótko mówiąc story telling. Hmm... ale skoro jest to tylko oparte na D&D, skoro nie ma mechaniki, to co z magią? Jak ją odegrać, jak czarownicy będą zdobywać nowe czary? Ale w sumie nie tylko jest to problem magii - co zrobimy z walkami i rzemiosłem, bez kostek i zasad? Ja proponuję rozwiązać to w ten sposób: po pierwsze im dłużej gracz z nami jest (im ma wyższą rangę) tym więcej jest w stanie zrobić, po drugie szkolenie - gracz którego postać wiele walczyła mieczem jest w tym dobra, lecz gdy łapie się za kuszę, a miał tylko podstawowy trening - już zaczynają sie dla tej postaci schodki... Hmm... ale gdyby to było takie łatwe... Pozostaje następujący problem: jeśli gracz grał non stop w Redhorn i nagle stamtąd wyjeżdża, to skąd nowy MG ma wiedzieć jakie ten gracz ma możliwości? Ja proponuję aby założyć właśnie tutaj nowy temat, w którym opisywać będziemy (cały czas w jednym poście) wszystkich graczy... Ewentualnie zrobimy to jakoś inaczej w przyszłości gdy będzie więcej graczy.
Co o tym myślicie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin